هدف از راه اندازی سایت مرجع ادوپمپ در سال 1398 این است که این امکان را برای مخاطبین فراهم کند تا خود را در حوزه پمپ و بوسترپمپ و برنامه های خود متمایز کند. نحوه انجام این کار با راه حل های مهندسی شده، مشاوره و طراحی و تمرکز بر کیفیت صورت می گیرد.
سایت طراحی شده و راه حل های مهندسی شده سیستم پمپاژ برای برآورده کردن انتظارات طراحی شده اند، در اصل ما نمی خواهیم که نیاز شما با محصولات ما سازگار شود، بلکه محصولات ما برای رفع نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده اند. به عبارت دیگر، ما کاتالوگ محصولات را به شما نمی دهیم و به شما نمی گوییم "آنچه را که نیاز دارید، خودتان انتخاب کنید" ما زمانی را صرف درک نیاز شما و پرداختن به آن خواهیم کرد.
نقاط قوت کارشناسان Edupump و مهارتهای ما در حل مشکلات در محصول مورد نیاز، زمانی که با مشتریان در مورد طراحی سیستمها مشورت میکنیم، به کار میروند. روند کار با تیم مهندسی ما بسیار ساده است، ما با گوش دادن به ایدههای شما، بررسی و ارزیابی مشخصات شما شروع میکنیم، سپس از تخصص خود برای ایجاد راهحلی در سطح استاندارد استفاده میکنیم که تضمین میکند نیازها دقیقاً برآورده میشوند. در اصل تیم ما در شناسایی درخواست شما تلاش می کند و ممکن است محصول جدیدی را ارائه دهد که پتانسیل رشد کسب و کار شما را دارد.
از زمانی که اولین محصول خود را ارائه کردیم تا امروز، Edupump متعهد به تولید و ارائه محصول و مدیریت زنجیره تامین پایدار بوده است تا بتوانیم بالاترین سطح کیفیت را حفظ کنیم. ما سیستم پمپاژ را می شناسیم و می دانیم که مخاطبین ما چه نوع سیستمی نیاز دارند.
یکی از خدماتی که گروه آموزشی Edupump ارائه می دهد موضوع تعمیر و نگهداری است :
با افزایش روزافزون فضاها با کاربری های متفاوت، نیاز ما به طراحی صحیح سیستم پمپاژ، شناخت از نحوه عملکرد و نحوه رویارویی با مشکلات احتمالی، از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه شود.
در همین راستا، با توجه به آموزش های حضوری در فضای آموزشی آموزشگاه ( پیشگامان صنعت و ایمنی پرگاس ) و کارگاه تخصصی تولید بوسترپمپ، تصمیم به انتشار مطالب با همین موضوع گرفته شد.
برای دسترسی به مقاله و ویدیو آموزشی در زمینه تعمیر و نگهداری و بررسی مشکلات در عملکرد پمپ و محرک پمپ کلیک نمایید.
این مطلب برگرفته از استاندارد NFPA20 می باشد، اما از الزامات استاندارد نیست، بلکه فقط با هدف دادن آگاهی و اطلاعات منتشر شده است.
در صورت بروز مشکل، پیشنهاد می شود ابتدا مشکلاتی که می توان به سادگی بررسی کرد، اصلاح یا در صورت امکان رفع شود و در نهایت و در صورت لزوم به فکر بررسی تخصصی تر به منظور رفع عیب شد. چرا که با وجود عدم اطلاعات کافی در زمینه پمپاژ، به عنوان قلب تپنده سیستم، در مواقع بحرانی امکان دارد ضرر بسیار زیادی از عدم کارکرد سیستم پمپاژ متوجه مجموعه شود. پس وجود تکنسینی آگاه به حداقل اطلاعات در زمینه تشخیص و رفع عیب مشکلات احتمالی پمپاژ از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
نکته : از بسیاری از این موارد و با توجه به موضوع تعمیر و نگهداری که در استاندارد NFPA بارها به آن اشاره است، می توان جلوگیری کرد.
امروزه موضوع تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یا Preventive Maintenance با کلمه اختصاری PM، مورد توجه بسیاری از مراکز تولیدی قرار گرفته است.
با این روش، افزایش بهرهوری، کاهش استهلاک تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینههای سنگین خرید و تعمیرات قطعات به حداقل می رسد.
هدف اصلی تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه، ایجاد روشی سیستمی جهت کنترل وضعیت تجهیزات و دستگاههای موجود و بهینه کردن تواناییهای آنها به منظور رسیدن به حداکثر کارایی و کاهش نرخ خرابی و از کار افتادگی آنها میباشد.
برای دسترسی به مقاله و ویدیو آموزشی در زمینه تعمیر و نگهداری و بررسی مشکلات در عملکرد پمپ و محرک پمپ کلیک نمایید.