راهنمای پمپ های گریز از مرکز

راهنمای پمپ های گریز از مرکز



این نسخه جدید کتاب راهنمای پمپ گریز از مرکز SULZER، پیشرفت های اخیر در ساخت و فناوری پمپ را به طور کامل در نظر گرفته شده و همچنین ارتباط نزدیک با بازار زمینه های کاربردی جدیدی را ایجاد کرده است.
ارزیابی مداوم تجربه عملیاتی، که با همکاری مستمر با کاربران پمپ پشتیبانی می‌شود، به بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان منجر شده.
افزایش تحقیق و توسعه با استفاده از ابزارهای قدرتمند مدل‌سازی کامپیوتری در زمینه‌هایی مانند کاویتاسیون، دینامیک روتور و فناوری مواد منجر به افزایش خروجی مطلوبی شده است.
هدف این کتابچه ارائه یک نمای کلی از وضعیت فعلی در ساخت پمپ است. برای برنامه ریزان و شرکت های عامل به طور یکسان در نظر گرفته شده است. برای در دسترس قرار دادن محتوا، مهم‌ترین اطلاعات را گنجانده‌ایم، اما در برخی موارد، میزان جزئیات ارائه‌شده را به چیزی که معتقدیم بیشتر مورد نیاز است محدود کرده‌ایم.
تمام تجربیات به دست آمده توسط شرکت SULZER و دیگران در صنعت جمع آوری شده است و به زمینه های مختلف کاربردی مرتبط است.
جنبه‌هایی مانند کاویتاسیون، فرسایش، انتخاب مواد، رفتار ارتعاش روتور، نیروهای وارد بر پمپ‌ها، عملکرد عملیاتی در سیستم‌های مختلف، درایوها، تست پذیرش و بسیاری موارد دیگر به تفصیل بررسی می‌شوند.
هندبوک موجود محصول همکاری بسیاری از اعضای تیم SULZER Pumps است و ما از این فرصت استفاده می کنیم تا از همه پرسنل خود به منظور حمایت آنها در این پروژه تشکر کنیم.

 

به منظور دانلود راهنمای پمپ های گریز از مرکز بر روی لینک کلیک کنید